Najlepsze media społecznościowe dla reklamy w Polsce

Najlepsze media społecznościowe dla reklamy w Polsce

Różnorodność mediów społecznościowych wpływa na to, iż nie sposób nie zwrócić uwagi wyłącznie na te, które pozwalają na najlepsze dotarcie do odbiorców i nowych klientów danej marki.

Ma to związek z tym, iż nie ma możliwości, by dana firma była dostępna na wszystkich kanałach, które są dostępne w Polsce.

Jakie są najlepsze media społecznościowe dla reklamy w Polsce?

Wśród najlepszych mediów społecznościowych dla reklamy w Polsce warto jest wyróżnić:

  • Instagram,
  • TikTok,
  • Facebook.

Zaletą wszystkich tych trzech mediów jest możliwość tworzenia wpisów, rolek i nagrań na ten sam temat, ale z zupełnie innym przekazem. Nie ma problemu z tym, by jednocześnie połączyć konto firmowe na Facebooku oraz Instagramie.

Publikowanie tam tych samych treści nie jest jednak najlepszym rozwiązaniem. Odbiorca obserwujący firmę w obu mediach nie będzie miał potrzeby zaglądania na oba, jeśli będą na nich treści podane dokładnie w takiej samej formie i publikowane w tym samym czasie.

Czy warto jest korzystać z opcji rolek?

Korzystanie z rolek, które są dostępne do dodawania na wszystkich trzech wymienionych mediach społecznościowych jest bardzo dobrym rozwiązaniem z tego względu, że nie ma problemu z dodawaniem na nich krótkich filmików. Są one stosunkową nowością. Odbiorcy są więc nimi zainteresowani. Jest to doskonała okazja:

  • na pozyskanie nowych widzów,
  • by zainteresować odbiorców daną rolką, co spowoduje, że będą chcieli oglądać ją do końca,
  • na wybicie się w najczęściej oglądanych rolkach,
  • aby stworzyć własny hashtag,
  • dzięki któremu jeszcze więcej osób będzie mogło obserwować dane konto marki.

To wszystko wpływa na to, iż posiadanie profili firmowych na Instagramie, TikToku oraz Facebooku jest bardzo dobrym rozwiązaniem. Nie trzeba publikować na nich nowych treści codziennie, ale niezwykle ważna we wszystkich przypadkach jest regularność.

źródło: https://topmarketing.pl/ – portal o reklamie i marketingu